Aantal berichten : 127 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Hobby’s : harry potter lezen en kijken Humor : vraag maar aan iemand die het weet :P Registration date : 27-04-08
Onderwerp: Grote Zaal ma apr 28, 2008 9:52 am
Speel hier je eigen RPG in de grote zaal.
Albus Perkamentus loopt de grote zaal binnen. Hij ziet dat er nog geen leerlingen zijn, maar die zijn er meestal nog niet als hij binnenkomt. Hij gaat op zijn plaats aan de lerarentafel zitten en begint alvast te eten. Ondertussen wachten op de andere docenten en op de leerlingen.
patty park Docent
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 31 Woonplaats : villa malfoy Hobby’s : lezen.computeren.en dansen Humor : gemeen en direct Registration date : 16-08-09
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 16, 2009 4:05 pm
patty:
komt de grote zaal binnen en gaat aan de tafel van zwadderich zitten groet proffesor perkamentus en schept wat eten op en begint te eten
Albus Perkamentus schoolhoofd
Aantal berichten : 127 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Hobby’s : harry potter lezen en kijken Humor : vraag maar aan iemand die het weet :P Registration date : 27-04-08
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 16, 2009 4:07 pm
Professor Perkamentus groet terug en gaat ook verder met eten. Het is nog rustig hier voor een ochtend dacht professor Perkamentus. Ik had wel verwacht dat het wat drukker zou zijn.
patty park Docent
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 31 Woonplaats : villa malfoy Hobby’s : lezen.computeren.en dansen Humor : gemeen en direct Registration date : 16-08-09
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 16, 2009 4:11 pm
[b] michien slapen de leerlingen nog het is ook nog vroeg en het is vakantie dus
cutecarola Dreuzel
Aantal berichten : 7 Leeftijd : 30 Woonplaats : Capelle a/d IJssel Hobby’s : Sporten, muziek luisteren, films kijken, tekenen Registration date : 16-08-09
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 16, 2009 7:53 pm
Carola komt binnen gelopen. De ruikt gelijk de geur van het eten en het ruikt heerlijk. Snel gaa ze aan de tafel van Griffoendor zitten. Ze merk wel dat het rustig is. Ze schept maar wa op en begint te eten.
twinkle-star Docent
Aantal berichten : 25 Leeftijd : 30 Registration date : 30-04-08
Onderwerp: Re: Grote Zaal wo aug 26, 2009 9:55 pm
ik loop verveeld binnen en ga aan de docententafel zitten -hey albus- zeg ik
Onderwerp: Re: Grote Zaal wo aug 26, 2009 11:46 pm
"Hoi twinkle-star" beantwoord ik zijn groet. "Hoe verlopen de lessen" vroeg ik toen maar om een gespreksonderwerp te hebben.
twinkle-star Docent
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 30, 2009 7:13 pm
-'t gaat goed, alleen willen weinig mensen mijn huiswerk maken- zeg ik, terwijl ik wat te eten op schep. -en hoe staat het met je werk als schoolhoofd?-
Onderwerp: Re: Grote Zaal zo aug 30, 2009 10:04 pm
"Het gaat wel" antwoorde ik. "Gelukkig heb ik wat hulp, dat neemt me wat werk af". Ik nam ook nog wat eten. "Het komt nog wel dat de leerlingen hun huiswerk maken".
twinkle-star Docent
Onderwerp: Re: Grote Zaal di sep 01, 2009 3:18 pm
-Ja, daar heb ik ook wel vertrouwen in,- zeg ik. Ondertussen eet ik mijn pizza op.